Меню

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ



С кои куриери работите?   

 

Работим със Спиди и Еконт. 

 

Каква е цената за доставка? 

 

За цялата страна:

със Спиди: 4,80 лв. – до офис / 6,80 лв. – до адрес;

с Еконт: 5,90 лв. – до офис / 7,90 лв. – до адрес.

 

Кога доставката е безплатна? 

 

Промоционалните ни условия за доставка важат само за куриерските услуги на Спиди. За поръчки над 70 лв. доставката до офис на Спиди е безплатна, а за тези над 100 лв. – и до адрес със Спиди. В случай че сте избрали Еконт като куриер автоматично се начислява цена за доставка. 

  

Какъв е срокът за получаване на поръчките? 

 

Срокът на доставка е от 1 до 5 работни дни, след потвърждаване на поръчката, в зависимост от населеното място и начина на доставка.

В повечето случаи, поръчките, приети до 14:00 ч. (в работни дни), се обработват и изпращат на същия. Поръчки, постъпили през почивен ден, се обработват на следващия работен.

 

Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?

 

Ще получите автоматичен имейл с потвърждение на вашата поръчка. При всяка промяна на статуса на поръчката ще получавате автоматични имейли от нас. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им. 

 

Не съм получила имейл от вас за поръчката. Какво да правя?

 

Моля, проверете в spam папката на електронната си поща. Случва се автоматичните ни имейли да бъдат третирани като рекламни съобщения и автоматично да отиват в спам папката ви. Ако не откриете и там имейл от нас, обадете ни се на тел. 0897 846 581, за да проверим постъпила ли е поръчката ви при нас. 

 

Защо е необходимо да посочвам телефон за контакт?

 

Телефонът за контакт е необходим във връзка с доставката на поръчката. Няма как да попълним товарителница през системите на куриерите без тази информация. Не изпращаме поръчки без попълнен телефон за контакт. Ако сте пропуснали да посочите, ще ви изпратим имейл, а в случай че не получим отговор, ще анулираме служебно постъпилата поръчка.

 

Може ли друг човек да получи пратката при доставка до адрес?

 

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме.

 

Как се извършва плащането? 

 

Плащането на поръчки от онлайн магазина се извършва при доставка чрез наложен платеж или с банков превод. За плащания от чужбина, моля, свържете се с нас, за да уточним най-удобния за вас вариант: по сметка или PayPal (таксите са за сметка на клиента).

 

Какви са данните за банков превод?  

 

Сметката, по която е необходимо да направите плащане е IBAN: BG12UBBS81551009448071, BIC: UBBSBGSF, банка: ОББ АД, бенефициент – Бонус Трейд ЕООД, основание за плащане – номера на вашата поръчка.

 

Предлагате ли доставка за чужбина?

 

Работим основно на територията на република България. По молба на клиенти сме имали спорадични поръчки от чужбина, като уточняваме допълнително цената на доставка (използваме услугите на Спиди). Плащането за поръчки с доставка в чужбина е по банков път или през PayPal (таксите са за сметка на клиента).  

 

Как мога да върна или заменя продукт, закупен от онлайн магазина на Мини Ти? 

 

Можете да върнете или замените продукт в срок от 14 дни от датата на покупка, при условие, че е запазена целостта и търговския вид на продукта. 

Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по банков път. За повече информация, моля свържете се с нас – тел. 0897 846 581 / , или вижте тук (точка V).

 

Какво да направя ако липсва продукт от моята поръчка?

 

Моля, свържете се с нас – тел. 0897 846 581 / , за да съобщите за случая. След като проверим и потвърдим пропуска, ще ви изпратим липсващия продукт за наша сметка.

 

Зареждате ли отново изчерпани продукти?

 

Имаме постоянни продукти и такива, които не можем да гарантираме, че ще може да предложим отново. Ако желаете да попитате за конкретен продукт, пишете ни на или се обадете на тел. 0897 846 581. 

 

Имам ли право да отворя пратката, преди да платя на куриера?

 

Всяка поръчка се изпраща с опция преглед.

 

Как мога да отменя поръчка?

 

Моля, имайте предвид че се стараем максимално бързо да изпращаме поръчките. В тази връзка е необходимо да ни уведомите чрез e-mail () или по телефон (0897 846 581) във възможно най-кратък срок от постъпването на поръчката. Моля, посочете името и номера на поръчката, която отказвате. 

 

Мога ли да добавя допълнителни продукти към вече направена поръчка?

 

Ако все още не е започнала обработка на вашата поръчка, може да ни пишете кои продукти желаете да бъдат добавени към съществуващата поръчка или да позвъните на тел. 0897 846 581.

 

Мога ли да получа фактура за поръчката си?

 

Да, може. При попълване на данните за поръчката, на стъпка “Плащане” отбележете с тикче в полето “Желая да ми се издаде фактура на юридическо лице” и попълнете необходимите данни. 

 

Получих различен продукт. Какво да правя?

 

Ако сте получили различен от поръчания от вас продукт, върнете го за наша сметка към офис на Спиди, бул. „Витоша“ № 129.

Може да го заменим или по ваш избор да възстановим пълната му стойност. За повече информация, пишете ни на или се обадете на тел. 0897 846 581.

 

Безплатна ли е опаковката за подарък?

 

Да, опаковката за подарък е комплимент от магазина за всички поръчки над 100,00 лв. ❤️ Добавяме и поздравителна картичка, която можем да надпишем с ваше кратко послание на ръка или да бъде празна, за да я попълните сами. При поръчка, на стъпка “Надписи на поръчката”, моля, отбележете, че покупката е предназначена за подарък. В случай че поръчката ви е на стойност под 100,00 лв. и желаете да бъде опакована за подарък, таксата за услугата е 4,00 лв. (включва опаковка + картичка). 

 

Има грешка в текста на картичката. Как мога да се оплача?

 

За съжаление на всеки се случва да сгреши. В извънредни моменти на натоварване и бързане, колкото и да сме детайлни и да се стараем да изпипваме всичко, е възможно да не прочетем правилно име / текст и да допуснем някаква грешка. Ще сме благодарни, ако проявите разбиране и не ни се сърдите много. ☺️ (Никога не бихме променили умишлено вашия текст или имена. Случва се да поправим само някоя неволна техническа грешка.) Ще се радваме на обратна връзка, било то и отрицателна. Обадете ни се или ни пишете – тел. 0897 846 581 /

 

Много съм доволна от обслужването / покупката. Как мога да ви подкрепя? 

 

Най-зареждащата част от работата ни е когато получаваме вашите мили съобщения / отзиви. ☺️ 

Ще бъдем много признателни ако ни оцените с ревю във фейсбукGoogle, през линка, приложен в автоматичния имейл от нас, който ще получите, за да оцените продуктите от покупката ви или през профила ви в сайта на Мини Ти – Поръчки / Оценявате със звездички всеки един продукт. 

Голяма подкрепа за нас е: да харесвате / споделяте наши постове / сторита, да ни тагвате. 

Благодарим от все сърце! ❤️

 

Искам да ви изпратя снимка с продукти, закупени от вас. Ще я публикувате ли?


За нас е голяма радост да получаваме вашите снимки. Ще я/ги публикуваме с удоволствие в пост или стори. При снимки с деца винаги искаме вашето разрешение за публикуване или закриваме личицето на мъника с емотикон. Може да ни изпращате снимки със съобщение в месинджър / инстаграм, също и на имейл

 

Сайтът ви не работи. Какво да направя?

 

Първото, което съветваме да направите е да смените браузъра, който ползвате. Опитайте се да отворите сайта например през Google Chrome, Safari, Android Webview и т.н. Възможно е сайтът да работи проблемно и не в пълната си версия при по-стари браузъри, които не се обновяват често, като Internet Explorer, Firefox и др. Друго, което може да възпрепятства добрата работа на сайта е лошата интернет връзка. В случай че гореописаното не помага, свържете се с нас на тел. 0897 846 581 или пишете на , за да ни опишете проблема.

 

Ако не сме отговорили на въпроса ви, свържете се с нас на тел. 0897 846 581 или ни пишете на . Ще се радваме да ви бъдем полезни! ☺️


Последвайте ни в инстаграм – @miniti_bg